Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
I'm Back


//Assalammualaikum and Hello\\
Sudah berhari-hari saya menyepikan diri saya dalam blog and facebook.Walaupun baru beberapa hari saya keluar dari laman sosial ini saya merasakan seperti sudah bertahun lamanya.Macam-2 perubahan yang dah berlaku.Saya dapat merasakan yang saya sudah ketinggalan jauh.Inilah dugaan kepada saya sebagai seorang pelajar.

Sepatutnya niat saya di hati ini nak update blog pada hari Khamis tapi, disebabkan line internet yang lambat seperti ciput.Hendak saja saya menghantukkan kepala ini ke dinding rumah papan.Mulai sekarang saya sudah tidak boleh mengupdate blog ini sekerap seperti dahulu.Saya kena ubah segala-galanya.Ye betul segala-galanya.Ohh saya benci dengan situasi saya sekarang.

Kerja rumah saya sudah menjadi 1.Daripada berbillion-billion homeword sudah bertukar menjadi satu.Itu hasil tungkus-lumus saya dari hari Khamis hingga Jumaat.Berhari-hari saya mengambil masa untuk menyiapkannya.Ohh kerja rumah saya sayang awak.Tolong ringankan beban saya boleh tak?Tape-2 kalau nak pandai kenalah rajin kan.

Okay saya nak cerita mengenai persekolahan saya pulak.So far,saya suka duduk asrama.Tetapi duduk rumah jauh lebih best kan.Act. saya ambik keputusan nak duduk hostel awal-2 sebab saya rasa sudah tiba masanya saya harus berdikari.Ye tak?Takkan form 5 nanti baru nak masuk asrama.Bak kata pepatah melentur buluh biarlah daripada rebung.Ye tak?Cikgu-2 pun semua baik-2.Memanglah ada yang garang tapi semuanya baik.Macam cikgu awak-2 semua jugak.

Semua cikgu baik tapi pelajar-2 yang beranggapan mereka garang.Ye tak?Okay kat sekolah saya masuk badan beruniform Pandu Puteri.Act. pelajar-2 kelas premier kena masuk badan beruniform Brassband.Tapi masa tu saya masih pelajar baru yang tidak tahu apa-2.Yang pasti saya bencikan alat music.Tapi saya menyesal sebab tanak masuk brassband majority cakap best.Kelab saya masuk kelab  Sem.Kelab rekacipta.Whoaa.Tapi cita-2 saya ingin menjadi seorang sainitis bahan kimia atau dikenali sebagai Ahli Kimia.

Rumah sukan saya ialah Kuning.Niat di hati nak masuk rumah sukan merah.Sejak sekolah rendah lagi saya nak masuk rumah sukan merah tapi tak dapat.Tade rezeki.Sukan dan permainan saya ialah bola jaring.Yipee saya meme suka main bola jaring.I like it.

Besok hari jadi mak saya.I love you mom.Lusa annivesary parent saya.Entry seterusnya pada minggu depan sekali lagi.Thanks kepada semua followers saya.Teruskan follow saya ye.