Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Tralala

//Assalammualaikum and Hello creatures\\


Dah berapa hari la eden tak tengok dunia luar.Saya dah cakap awak-2 semua memerlukah pemahaman yang extra + extra tingginya.Hoho.Tak cukup tinggi lagikah? Bukan maksud saya tak pergi keluar rumah untuk beberapa hari. Saya tahu itu pun bermaksud dunia luar juga kan.Tapi maksud saya sudah berapa hari saya tak menonton televisyen saya yang super duper mewah terlampau-lampau.Weks.#Orang dah pakai LCD dah# . 

Hohoi.Wahai astrorean di manakah anda.Cepatlah pasang astro di rumah saya yang serba kekurangan ini. Ohh saya tahu kamu semua insan yang cukup berguna pada rakyat-2 yang tinggal di bumi Malaysia ini yang serba mewah.Kerana awak la separuh dari penduduk Bumi Malaysia ni sudah mempunyai seketul sebiji piring yang telah dirompak dari rumah saya.Sehinggakan rumah saya tiada piring.

Hoho.Saya buat lawak bodoh yang sememangnya bodoh. Haa cukup tak lagi bodoh tu?Kalau awak nak tambah silakan.Saya tahu saya manusia yang tidak sempurna parasnya.Macam biasa la saya akan mulakan setiap entry saya dengan perkara-2 yang boleh dikatakan merepek ikan kerepek. Haa sape tau ikan kerepek.Sape tahu saya teramatlah respect dengannya sebab saya sendiri pun hentam sajala ayat ituii.

Cube tengok title saya cool tak?Bukan cool sejuk.Saya tahu la awak semua sedang kesejukkan kan.Cool gitu lorh.Saya tidak mendapat sebarang idea dari kepala hatok hotak saya.Sedangkan saya sudah puas menonyoh-nonyoh kepala hotak saya ini.Puas saya memaksanya agar memberi saya sedikit idea.Tapi apakan daya beliau sedang tidur dengan lenanya.

Ohh sungguh kejam.Tidak apa-2 kerana saya akan merelakan saja beliau tidur kerana besok beliau terpaksa memerah- merah diri beliau untuk membantu saya.Tata I love you.Jom follow blog saya,HikHok.