Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Last entry for this week

//Assalammualaikum and Hello\\


Atoto Sedihnya title.Sedih ke?Sila cakap sedih sebelum saya cekik awak-2 semua.Sorry saya sedikit emosional sikit.Sikit je tak banyak kok.Ewah-2 chewah neng bisa ngomong bahasa indon ya.Ya iya la dong.Lihat aja.Ehh awak-2 semua janganlah marah.Macam tak faham-2 je saya ni.Tak best la kalau entry straight to the point.Kena la melencong-lencong sikit baru la best derr.Per daa.Muahaha.

Saya suka ketawa sorang-2 kerana itu hobi saya.You jelly?Tade mase awak-2 semua nak jelly ngan saya kan.Puihh.Gelak-2 jugak.Baca-2 jugak.Follow la jugak ye.*malu-2.*Semalam saya pergi bandar KT.Saya bertolak ,,oopss not "saya" but "kami sekeluarga/we" bertolak dari rumah pukul 5 petang.Nak tahu sebab apa?Haa teruskan membaca entry saya ye.

Sampai sana kira-2 pukul 5:45.Just imagine how far it is.I stay at Sungai Tong now.Nak datang?Beli ticket dulu ye.Puihh.Sape la nak datang ye.Rumah saya 123km dari SMK sungai Tong.Cepat saya dah bagi clue ni.Sape datang rumah saya ,saya bagi cokelat 20 sen.Okay-2 back to the story.Lepas sampai kitorang menerjah kedai makan dulu.Sebab my dad lapar.Balik je dari kerja cik abah mandi and terus gerak.

Kitorang sebelum pergi melantak dah except cik acik and cik angah.Sampai je restauran tu cik abah,cik angah and cik acik start la meng-order makanan yang dikehendakinya.My mom , cik akak ,cik adik and include me just order a glass of syrup and keropok lekor yang digoreng segaring-garingnya.Rindu nak minum syrup.Muahaha biasa air lain kitorang always order.

Kemalasan saya untuk bercerita sudah mula menguasai diri.Act. semalam nak hantar cik akak ke stesen bas untuk balik ke Selangor. Pukul 11 lebih jugakla kitorang balik.Okayla saya nak pergi packing barang.Besok saya akan masuk ke asrama.Bubye.Jangan lupa follow.Bubye.