Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
I'm also a Shopaaholic like you


//Assalammualaikum and Hello\\
Lawa tak nenek saya kat atas tu.Ooo tak nampak muka ye.nampak mulut je ea.Nenek saya tu memang gedik sikit.Malu nak tunjukkan wajahnya yang berkedut mengalahkan kertas yang dilipat-lipat sehabis daya.Dia lebih suka mengambil gambar dengan menunjukkan bibirnya yang seperti "Bak buah delima merekah"Saya suka merosakkan peribahasa orang. Rambuh toksah nak kata ler. Cat rumah jiran saya dia pegi ambik nye. Baju tu saya punya. Okay saya telah menceritakan pasal gambar yang tak penting tu.

Pagi tadi selepas solat subuh niat di hati saya ni nak edit blog yang tak cun melecun ni. Bosan eden menengok blog ni.Blog saya selalu mengadu kat saya suruh tukar baju dia and campak ke dalam washing machine.Dia mintak saya cuci sampai lebam and campak ke dalam tong jamban.Okay teruskan balik ye anak-2.Masa saya baru nak cucok brukbeng broadband ayah saya ajak pergi bandar Kuala Terengganu and cari barang-2 sekolah yang belum cukup and beli barang-2 lain.

Apa lagi saya and kakak saya berebut bilik air.Tapi oleh sebab badan saya yang halus mulus ni ditendang suka hati saja.Ohh kejamnya.Fine,dia menang secara harem.Dia menghabiskan bulan madunya di bilik air selama setengah jam.Ohh sakitnya hati.Selepas itu saya mula bermain dram di pintu bilik air.Dengan senang hatinya cik kakak keluar.Ahh benci!Saya pun dengan marahnya masuk bilik air and mandi.

Setiap kedai yang kami kunjungi akan kami membawa balik segerombolan barang- 2 yang tiada kesudahannya.Okay saya malas nak type panjang2.bubye.