Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
I tried

//Assalammualaikum and Hello\\


Ooh siapa yang telah merindui saya?Ohh saya sudah tahu tiada seorang pun yang merindui saya.Saya tak marah pun.Sebab saya tahu saya bukan siapa-2 dengan awak.Saya bukan sedara awak,saya bukan nenek awak saya bukan kakak awak.Itu saya sedar.Tapi awak semua harus wajib merindui saya kerana kita kan sedara sesama ISLAM.Ye tak?Sewaktu saya membuka blog saya.

Saya amat terkejut kerana blog saya seperti sebuah rumah usang tanpa penghuni selama 123 tahun. So, saya memerlukan kekuatan diri saya sahaja untuk mengemas kini semula rumah ini. Tetapi saya telah kehilangan alat-2 untuk membersihkannya.Alat-2 itu semua umpama idea saya.Blogger-2 lain semua telah mengubah-ubah blog diorang dengan jayanya.Ada yang bertukar theme.Ada yang update sampaui berapa post entah.

Saya amat merasakan seperti saya telah ketinggalan zaman masa dan minit. Ohh sungguh kejam.Saya telah cuba mencelah-celah untuk membuka laptop.Tetapi masa tidak mengizinkan. Saya ada alasan saya sendiri.Hari Selasa hari tu saya baru nak online tetiba Aaron Aziz call , dia ajak dating.Takkan nak tolak pulak kan.Ye tak? Hari Rabu hari tu Kim Kyu Jong ajak pergi shopping.Kitorang shopping lamee.Sampai takde mase nak bukak laptop.Hari Khamis hari tu Syamsul Yusoff ajak pergi keluar.

Haa.Yang ni meme tak boleh nak reject lerr.So,saya dah bagitau kan sebab apa saya tak dapat update.So,jangan marah-2 dulu ye.Nanti cepat tua.Petang Rabu tu saya dah mula masuk asrama.Excited tak saya ye?I don't think so.Tadi saya shopping barang-2 asrama.Saya rasa ada yang tak lengkap la.Malam ni kakak saya balik.