Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
I realised ..

//Assalammualaikum and Hello\\





Kakak-2 adik-2 semua.Kerja sekolah dah siap ke belum.Siapa belum lepas baca blog saya ni pergi siapkan ye.Pelajaran diutamakan blog saya didahulukan.Ambil notes ye.HikHok.Tetapi awak-2 semua kenalah dengar cakap ibubapa awak-2 semua ye.Kalau Parent awak-2 semua cakap "Minah,tutup laptop pergi belajar".Patuhilah arahan mereka ye.Jangan pulak kamu ingkari.Haa dengar ustazah Azimah Azlan sudah mula bersyarah.Feewweet.

Jangan pandangku sebelah mataa.So,siapa yang baru menginjak ke alam sekolah menengah ?Huyyoo ramainyo.Camne best ta?Share-2 la sikit.Tak baik cedecut story.Kalau degil jugak.Saya geget kamu.Haa tengok cik Azimah dah bertukar character.Tukar lerr sangat kan.Kepada kanak-2 riang yang berumur 13 tahun yang sebaya dengan cik Azimah ni apa pendapat awak-2 semua.Mana lagi best Primary or Secondary school. 

Mesti ada yang cakap "Dua-2 same je.Dua-2 sekolah,setiap hari ada cikgu.Setiap hari jumpa buku ,jumpa kerja sekolah."Saya mintak ye anda semua perlulah mempunyai kefahaman yang tinggi setinggi KLCC.Kalau anda tidak ada,so , tak dapet la nak jawab soalan saya.I mean their environment.Mana lagi best.Saya rasa dua-2 best.Kalau sekolah rendah awak boleh sedikit bebas.Majority pemikiran diorang like children right.Nama pun sekolah rendah.

Mesti budak-2 pun rendah.Haisy tak semestinya.Kalau sekolah menengah pun best.Pemikiran diorang pun matang-2.Half je lah yang tak matangnya.Kita yang tak matang ni perlulah buat-2 matang.Saya bersyukur kerana dalam kelas saya ada lagi orang yang lebih kecil moleh ,pendek daripada saya.Jadi tiada lagi panggilan "Short" or "Budak Pra" kepada saya oleh cikgu-2 saya di sekolah rendah.

Okay sedikit sebanyak entry-2 saya di atas memberi clue kepada maksud saya.#Saya tahu grammar Melayu saya amat lemah selemah itik yang beranak mengeluarkan 100 ekor anak itik# Saya akan bagi jawapan memandangkan awak semua sudah habis memikirkan jawapannya.I realised that secondary school is also as fun as primary school.Jangan mentang-2 fun awak-2 semua termasuk saya kerja nya nak fun je.Study pun kena fun.

Saya nak tanya siapa di antara awak-2 semua masuk badan beruniform "Pandu Puteri"? Kalau ada itu bermakna kita samakan.Sehati sejiwa.Act. semua budak-2 premier kena masuk "Brassband".Tapi memandangkan saya amat anti kepada alat musik so,saya tak nak masuk itu.Hanya beberapa orang pelajar di kelas saya sahaja yang masuk selain dari Brassband.Majority masuk persatuan itu.

Okay la saya nak pergi main kejar-2 dengan adik saya.Tata.