Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
How many days ?


//Assalammualaikum and Hello
Siapa rindu saya angkat muka tinggi-2.Ohh saya dah agak apa jawapan yang akan saya terima.Tidak ramai yang merindui saya.Saya terima seadanya.Cintai aku dengan seadanya.Okay saya tahu merapek time dah nak mula.Sila tegakkan diri anda ,lekatkan punggung-2 anda di kerusi dengan serapat-rapatnya.Dan mata awak-2  and minda awak-2 semua fokuskan ke monitor komputer awak.

Amacam tajuk saya ada baek tak?Berapa gred awak nak bagi untuk saya?Haa A+ ?Tak mungkin.A double plus ? Tak mungkin . A triple plus? Mungkin kan.Sila sediakan baldi untuk awak melepaskan muntah awak-2 semua yang kehijauan akibat keperasanan saya.Tajuk saya selalu cool kan.Saya kan cool. Berapa hari saya tak online?Sape betul saya bagi cokelat 30 sen.Haa.Jangan pandang rendah.

Susah tau nak tunggu saya bagi cokelat tau.Saya kan kedekut tahap atas Haji Bakhil.So,sape yang bijak cerdik yang tahu saya tak mengupdate blog yang telah mendirikan sawangnya dengan jayanya?Anda semua sudah sedia maklumkan yang saya telah berpindah dari Kemaman ke Setiu.Saya telah berkecil hati atas sebab-2 tertentu.Saya mohon TesMal tak dapat.,Saya mohon Tepsces tak dapat.

Tetapi saya telah jatuh hati dengan StePs.Sekolah ni pun sekolah premier sama dengan Tepsces. Alhamdulillah saya telah berjaya masuk ke kelas pertama iaitu kelas 1 Premier. Kelas saya amat ramai.Saya baru pertama kali berhadapan dengan situasi ini.Murid kelas ini tersangatlah ramai.First time saya masuk kelas tu,semua mata tertumpu kepada saya mengalahkan saya ni seorang permaisuri yang datang daripada London sana.

Hey classmates,janganlah pandang saya seperti awak-2 semua nak telan saya hidup-2.Tapi saya happy masuk kelas tu.Awak-2 semua friendly.Saya shukew.Okayla masa telah melaung-2 memanggil saya.Saya tak akan online buat beberapa masa.#Harap cikgu BM saya tak baca.Saya akan duduk di asrama.