Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Half of Them almost finished

//Assalammualaikum and Hello\\


Saya mintak maaf kepada semua peminat setia saya yang telah lama menunggu blog ini supaya di kemas kinikan.Saya mintak maaf kerana membuat blog saya seperti sarang serangga perosak.Blog saya juga telah terpenuh dipenuhi dengan lipas-2 yang menjengkelkan.Hate it! Dan saya juga telah jumpa lipan-2 yang bertaburan.Almost hate it!

Sejak beberapa hari ni saya menyibukkan diri saya dengan menyiapkan kerja-2 sekolah saya yang bertaburan penuh di atas meja.Benda-2 itu asyik memblockan diri saya dari membuka laptop.Totally Hate It!Saya tahu saya sebagai pelajar sekolah menengah tidak boleh lari dari kerja sekolah yang melambak-lambak.Rindu zaman sekolah rendah.Tidak dapat dinafikan sekolah rendah pun ada kerja sekolah tapi tak sebanyak seperti ini.

Saya sampai tiada masa untuk berblogwalking di blog kegemaran saya.Saya benci.Saya online pun sekadar ingin check notifications di facebook and UPDATE blog berserabut ni.Hari Sabtu pagi kakak saya yang belajar di Selangor telah selamat sampai di sini.Malam ni cik kakak balik lagi.Saya baru habis tengok ombak rindu.Oops ye saya tahu.Tu pun saya menggunakan sedikit masa untuk menonton cerita itu.

Ramai yang cakap cerita tu best kan.Yeah.Best.Suka tengok Aaron Aziz.Handsome dowh.Okay saya dah mula mencoret mengenai boyfie saya.Saya sudah terpesong jauh dari topik.Setengah Homework saya sudahpun siap.Itu baru separuh.Lusa dah nak say Hello to school.Petang Rabu saya dah start melarikan diri ke asrama.owh betul ke keputusan yang saya ambik untuk masuk asrama.Sudah habis fikirkah daku.

Boleh tak nak berundur.Sifat memberontak tidak mahu masuk ke asrama sudah mula menguasai diri.Saya tak nak.Ma I don't want to enter the hostel.Barang-2 dah beli semua dah.Belum semua kot.Okay la saya ada kerja bubye.