Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Find Some Space


//Assalammualaikum and Hello\\
Saya berasa amat bersyukur kerana Tuhan telah memberi saya kesempatan untuk meneruskan hidup ini.Saya nak ucapkan Takziah kepada sesiapa yang mempunyai keluarga yang telah meninggal dunia. Al-Fatihah.Saya pun begitu sedih.Saya amat berasa sedih kerana saya telah kehilangan seorang insan yang amat saya kasihi.Beliau ialah Nenek saya yang paling saya sayang.Beliau telah meninggalkan saya sejak tahun 2008.Saya sememangnya amat rapat dengan beliau.

Untuk pengetahuan awak-2 semua saya amat kesunyian.Tanpa insan yang bernama Atuk.Sejak kecil lagi saya tidak pernah merasakan kasih sayang dari seorang atuk. Atuk-2 saya meninggal sejak kakak sulung saya  belum lahir lagi.Kami adik-beradik tak pernah jumpa dengan atuk.Saya cemburu bila tengok orang-2 yang berjalan dengan bahagianya bersama atuk-2 diorang.Saya cemburu.

Act. bukan ini yang saya nak bahaskan petang ni. Aku memang tersangatlah sibuk buat masa sekarang.Kerja-2 rumah telah mengejar-ngejar aku tanpa aku pinta.Ni pun aku menyelit-nyelit di celah-2 masa yang amat sibuk.So,terimas kepada semua followers saya yang sabar menunggu saya update blog.Insyaallah next month saya akan duduk di asrama.Atas kehendak saya.Saya akan cuba cari masa untuk update.Insyaallah.