Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Time to say "Goodbye"


Assalammualaikum and Hello
Saya mintak awak awak semua jangan salah faham dengan title saya.Bukan maksud saya nak say goodbye to all bloggers.Nanti saya cerita.Sape rindu saya?Saya tau awak and awak semua tak pernah nak rindu saya.Saya tak kisah.

Hari Rabu hari tu saya ngan family saya bertolak ke Sabak Bernam Kitorang bertolak jam 0645.Awal kan?Kitorang kalau nak pegi jauh-2 memang selalu bertolak awal sebab nak sampai awal ler.Takkan nak sampai lewat pulak.Ye tak?Kitorang sampai kire-2 jam 1445.Pastu kitorang sewa apartment.Ma saya decide nak sewa chalet je.Tapi penuh pulak.Saya rase saya cite sampai ni jela k.Kalau nak cite semuanya amek masa 7 days.Haha.

Pagi semalam ,masa kitorang nak gerak ke PSIS (POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH).Abah pun dapat phone call.Kawan abah call.Pacik tu cakap abah dapat tukar ke KT.Say cheese please.Saya happy sangat sebab saya tersangat bosan nak buat apa.Sampai tahap bosan saya saya rasa nak cekik je diri saya.Nak tau ke saya dapat pindah ke mana.Dari Kemaman ke KT.and bila abah da pencen kitorang akan duduk di JB.Ohh saya dan family saya akan meninggalkan bumi Terengganu ni.

Banyak kenangan-2 kat negeri ni.Tapi dalam masa yang sama saya nak pergi jauh.Nak lari jaoh daripada orang-2 yang telah melukakan hati saya.Boleh tak?Saya nak terus berlari macam lagu Tomok tu.

Entry ini sedikit emo and sedikit tergantung