Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Takde Rezeki


Assalammualaikum and Hello
Saya sedih. Saya hampa.Oke.First of all saya nak ucapkan Congratulations kepada sesiapa yang telah berjaya terpilih untuk dimasukkan ke sekolah berasrama penuh.Sesiapa yang dapat tu mesti beruntung kan.Jelalous dowh.Saya tak terpilih.Nak buat macam mana kan.Bukan rezeki saya.Best friends saya pun tak dapat.Semua yang dapat 5A kat sekolah saya yang mohon sbp semua tak dapat.Maybe saya tak sepandai kalian.Saya harap sangat sekolah berasrama penuh yang lain yang saya mohon tu dapat.Doakan saya k.

Jasa baik anda amat diperlukan.Ikut kata Abah "Belajar kat mana-mana pun sama".Maybe he's true.Tapi saya dah buat rayuan.Hopefully rayuan saya diterima.Walaupun hati saya terluka,tapi tetap ada semangat nak edit blog.~nampak sangat takde perasaa~.Ehh cakap jangan sesedap mulut ye.Saya tak ada semangat nak melakukan sebarang kerja termasuk mengupdate blog and mengedit blog.Bila semangat saya dah datang saya akan update k.