Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Packing Time


Assalammualaikum and Hello
Awak awak semua nak tau tak kenapa setiap hari saya update blog?Sebab saya tau mungkin bila sekolah dah start saya akan jarang update blog yang hudoss ni.Yela next year saya dah masuk form 1.Mesti kena study banyak-2.Plus-2 homework yang akan mendirikan gunungnya.Yela sape nak sangat saya update blog time tu tolong siapkan homework saya bole?

Tu pun kalau saya tak kena duduk kat asrama la.Kalau sekolah baru saya tu ada asrama mesti la saya kena duduk kat situ.Sebab saya nak kot.Saya kena selalu buat discussions.Cehh mengalahkan mahasiswa and mahasiswi kan.Saya lebih suka study ngan kawan-2 kot.Berbanding study dekat rumah.

Saya rasa tak sabar-2 nak pindah rumah lain.Saya dah bosan tengok rumah ni.~Tak mengenang budi punya budak.Dah 5 tahun aku bagi kau duduk~.Okay la.I'm gonna miss this sweet home.

Sejak kebelakangan ni idea saya ada la dalam 1 baldi.Tapi bila cursor saya dah melekat kat title.Otak saya jadi beku.Akibat dah lama melekat dalam kepala saya yang sejuk ni sesejuk freezer awak awak semua.Ye atau dikenali sebagai otak beku.Idea saya nak mengupdate punyela banyak sampai melimpah-ruah.Tapi tatau nak tulis title nye.

Okay saya terbabas jauh dari tujuan saya mengupdate blog.Rumah saya sekarang dipenuhi dengan kotak-2 yang berwarna coklat.Tujuan kotak-2 tu diletakkan di rumah saya yang comel ni adalah untuk menyumbatkan properties saya yang membukit.Bukan hanya membukit malah menggunung juga.Harap Maklum ya.

Saya mempunyai sifat yang kurang baik dan tidak elok untuk dijadikan sebagai contoh saya malas nak kemas buku-2 saya yang membuat barisan dari bawah hingga mencecah siling rumah saya.Saya hanya memerlukan 2 kotak untuk menangkap mereka dan melemaskan mereka ke dalam kotak.Saya kan rajin belajar.

Saya sangat kesian kepada ibu saya yang penat lelah mengemas dapur and ruang tamu.So,I'm as her daughter,tolong ma kesayangan saya .Apa lagi ye.Maaf ,idea saya baru je keluar dari pemikiran saya dan merayau-rayau and masuk ke dalam kepala kucing saya.