Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
No title


Sape bosan angkat tangan.Kalau cuti pun bosan time sekolah pun bosan.entah la sometimes saya sendiri pun tak faham ngan diri saya.Serious , saya lebih suka bila ada dengan kawan-kawan yang otak ta cukup tiga suku.Rindu gila ngan korang.Agak-agaknya bila kita boleh jumpa lagi ye?Saya rasa nanti sekolah menengah diorang semua buat hal masing-masing.Diorang akan dapat kawan baru and macam-macam lagi.

Saya rindu nak lepak kat tangga macam dulu-dulu.Saya rindu nak gossip-gossip ngan korang lagi.Saya rindu nak gaduh-gaduh ngan korang.Those days will never come again.Am I right?

Tadi saya tengok balik cite Boys Over Flower.Walaupun saya dah berkali-kali khatam cerita tu.Saya tetap nak tengok jugak.~saya tau saya kan ketinggalan zaman~.Kuno itu memang sifatku.Saya suka cerita tu especially part Jun Pyo and Jan Di baik.And saya suka tengok Yi Jung ngan Ji Hoo senyum.And saya suka gaya Woo Bin yang bersahaja.Pfft.Jangan jealous.Nak tengok tv tade cite best-best pun.Okela F4 ajak saya keluar date berlima.~asl pelik benar datenye~.