Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
New Face Again

Assalamualaikum and Hello Fellas//
Dah berapa kali la dalam setahun saya nak renovatekan company saya ye.You Jelly?//Saya rasa Puas hati sangat-2 dengan wajah blog saya.Mak saya selalu bising sebab saya duduk depan lappy ni almost 4 hours.Mak saya risau saya akan rabun.Act. saya dah rabun pun.Muahaha.Jangan bagitau ma saya ye.Saya jelly la dengan blog ni 
http://forever-awesomeness.blogspot.com/
She's very talented.I'm proud of her.Oops lari dari tajuk sudah.Dah berapa tahun saya tak blogwalking.Banyak lagi yang perlu saya belajar.Saya pun tak tau la Athirah dapat idea daripada mane la post panjang-2.Saya memerlukan masa 48 jam untuk memikirkan perkara yang perlu disumbatkan ke dalam blog ni.Semua entry saya pendek sependek ulat sutera.

Saya cuak la.Saya berdebar-debar.Saya nervous.Saya takut.Saya takut nak tau sekolah mana yang saya akan pergi bila umur saya sudah menginjak 13 tahun.Cakap pasal umur kan.Betul ke Cik Azimah yang dilahirkan pada 20 February 2011 1999 akan masuk ke alam sekolah menengah.Whoaa bangganya saya.Bangga-2 jugak pelajaran makin tough tau.

Tapi saya dah sedih.Tahun ni saya jadi senior  tahun depan saya akan jadi junior.ohh sedihnya hati. Tak dapat la nak buli orang lagi.Oops terlepas sudah.Relax-2.Masa sekolah rendah saya jadi Pengawas paling Disiplin tau.~Sepak laju-2 kang~.Ecah awak jangan marah ea sebab saya telah merampas title tu.*okesilajanganpercaya*.Bubye chingus.