Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
Click..Click..

Tadi saya and family off tu Kuantan.Sape jealous jangan like entry ni.Tadi before saya ngan family saya pegi shopping-shopping termasuk membeli ~Shopping Complex~ tu sekali we all went to Toyota Service.Sape nak tau kenapa saya pergi situ.Sebab saya nak pergi main badminton.~Jawapan yang paling bodoh~.Mestilah nak service kereta kan.Walaupun korang tak tanya saya nak jawab.

Kenapa ye saya buat title camtu?Sebab you all imagine 1 hour kitorang duk melepak kat situ without doing any work.Bosan tau.Pastu saya pun ajak kakak-kakak saya yang gedik semua tu pergi ke tempat yang special untuk melepak.Kakak-kakak saya dengan selamba open my bag and took out my phone.Dia pun ajak kitorang snap-snap gambar.Niat hati nak upload gambar-gambar tu harini.Tapi line internet tak bagi.So,dia lambatkan line.~Menchik~