Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)


Bubblegum(s)


100% Copyright by AZIMAH AZLAN
Powered by Blogger.
9 days more


Assalammualaikum and Hello
Okay adik-2 kakak-2 berapa hari lagi nak sekolah.Haa tengok tu diam je.Mesti tak ingat.Nampak sangat malas nak pergi sekolah kan.Same la ngan saya hehe.Oohh sebelum saya lupa saya nak ucapkan tahniah kepada semua kakak-2 yang kena dera ngan PMR yang telah berjaya mendapat 8A's and 7A's and others.

Apa pun result kakak kakak semua tahniah ye.Termasuk kakak sedare and kakak angkat saya yang telah berjaya dapat 8A's.Jellynye.Cane erk korang belajar.Saya sndiri pun 5 subject UPSR pun ta sure boleh dapat ke tak 5A's.Lastly Alhamdulillah dapat jugak.Sila ucap terima kasih kat saya ye.Sebab ucap tahniah.nampaksangattakikhlas.oke saya tipu.Saya tak lambat lagi kan ucap tahniah.

Saya tahu saya selalu ketinggalan masa minit jam and zaman.Ehh boleh tak saya nak tanye awak awak semua masuk sekolah 3 haribulan kan.Saya tak pasti la.Nampak sangat saya tak prihatin kan.Saya memang bukan manusia yang priatin pun.Muahaha.Betul tak 9 hari lagi nak masuk sekolah.

Ala nanti saya takdela masa nak edit blog kesayangan lagi.Tak boleh lah nak blogwalking kat blog awak-awak semua.sayanaknangisboleh?okay wake up-2 nak sekolah dah pegi cari baju-2 sekolah korang yang korang campakkan tu.Aiikkterkenabatangidungsendriri.Aku pun dalam proses cari barang-2 sekolah aku.